Angry Birds -  Link Select

Saturday, July 23, 2011

hidup aq skrg nie semakin ceria ,
sebab aku ada family and kawan2 yg sentiasa membantu aku ketika aku dlm masalah 
aku happy sangat  , 
aku x pernah perlukan lelaki lagi di dalam hidup aku untuk skrg ini ,
aku ada ramai kawan , 
lagi pun kalau bf nnti dia kawal kita ,
becouse of that khia x suka kalau ada bf ,
khia skrg kalau nak keluar atau jalan2 dgn lelaki yg mane2 pun blh sbb x de yg nak marah ,
sbb tu kalau nak keluar pergi cs khia kol kwn2 khia yg mane x bizy ajak keluar ,
khia akan ajak lebih dri sorang ,
so kita owg just jumpa dkt cs jek lah ,
kwan2 khia punnya gf semua jenis open minded ,
so kalau nk keluar dgn khia dy owg x kesah pun ,

nie jek kot yg khia nk cerita untuk kali ini ....
se u next time

No comments:

Post a Comment