Angry Birds -  Link Select

Tuesday, September 6, 2011

td dkt sklh gigi aku dh goyang bila aku balik aku ajak lah mak aku pergi klink sbb nak patah kan gigi bila aku pergi klink kerajaan dy ckp kalau bdk sklh kena pergi hari jumaat so aku just tunggu jek lah hari jumaat bila aku dlm kerate mak aku offer nak pisang goreng atau pun mee rebus cpt2 aku jawab aku nak mee rebus bila aku

sampai umah aku baru teringat homework yg ckg kasik td mmg banyak gila homework bila aku hbz makan . cepat2 aku buat krj sklh takut nanti malam x sempat ..... sbb nanti malam nak iron baju and nak tgk cerita ana lu'lu.... tu pun nasib sbb aku x gantuk ,kalau x selalu nya waktu siang aku akan tido dari pukul 3.30 sampai pukul 6.30/7 teruk kan aku hahaha nie antara salah satu tabiat buruk aku. kawan2 aku ramai lagi yg sedang menyabut hari raya lagi first day hari isnin sampai 11 owg x dtg teruk gila kan ...

aku nak jugak x datang sklh sbb kalau dtg sklh asik kena buat kerja sklh jek ... dah lah aku terlalu rajin .....

No comments:

Post a Comment