Angry Birds -  Link Select

Sunday, September 25, 2011

what the fuck to u

what the fuck
pergi mampus lah muka ko
ko tu dh lah kaki perasan
aku ckp dgn owg lain
dy yg sebok
aku paling benci kalau ko de dkt umah aku
lebih baik ko pergi berambus lah kau
dah lah ko tu perasaan ...
kau ckp umah yang aku duduk nie umah ko
tolong lah ni bukan umah ko
nie umah parents aku
ko tu mulut pun x blh control
aku dh banyak sabar dgn ko tau
untk pegetahuan ko
aku dah banyak bersabar dgn kau
kalau aku x sabar dh lame aku campak kerusi dkt muka kau
tapi sbb aku respek kau yang lebih tua dari aku
so aku x buat
aku doa kan supaya kau duduk jek umah makcik aku ke
umah owg lain ke aku x kesah
sbb kau tu buat aku punya kesabaran dah maximam
sebelum nie pun kau buat macam nie kan
mmg aku nak sangat kau pergi
aku benci kau seumur hidup aku
aku x akan pernah nak mintak maaf dgn kau lah
aku x kesah pun kalau ko tu tua ke x dari aku
untuk pegetahuan ko ramai yg x suka dgn ko
so jagan fukir yg kau tu baik sangat

No comments:

Post a Comment