Angry Birds -  Link Select

Monday, September 26, 2011

aku jelouse sangat tgk owg lain dgn bf dy owg
tpi malang nya nasib aku
mak aku x kasik couple be side that aku tgh sahut cabaran kawan aku
supaya x couple untuk 1 tahun
tu pun kalau aku sanggup lah
yelah dh dkt 4 bulan aku x couple hidup aku sepi jek
ujian pun merosot
erm pe nak jadi pun aku x tau
aku sedih gila bila tiringat kan ex
erm.....
bila tgh couple rasa mcm hidup nie so perfect
tepi bila dh break haram
semua yg aku buat x menjadi langsung and x semagat langsung
what will hapend bila aku dh besar
aku pun x tau
aku x nak lah jadi anak patung
tapi aku nak cinta aku dgn hamba allah itu menjadi kekal untuk dunia dan akhirat
cukup lah dgn semua gosip2 yg keluar dari mulut hamba allah yg kurang di ajar itu
dgn megeluar kan perkataan yg x baik dkt aku atau kutuk aku
aku x pernah pun nak susah kan hidup owg lain
aku bukan nya bdh sangat sampai nak buat pe2 kena mintak tlg owg lain
aku harap agar owg tu x mengangu hidup aku lagi and jagan lah sebok pasal aku
jaga tepi kain sendiri lh
aku x suka
aku dh dgr macam dari mulut kau
dah lah bulan pose pun kau kutuk aku
lebih baik ko x pose

No comments:

Post a Comment