Angry Birds -  Link Select

Friday, September 30, 2011

aku baru jek balik dari sukan
tapi aku de perasaan yg tak puas hati dgn owg yg dkt sana
tau x 1 hari sebelum aku balik malam tu mak aku dtg hantar makanan
lpz tu mak aku ckp dkt aku
"nurul awk jagan nak gedik sagat kalau x umie x kasik awk masuk sukan lagi "
"dalam hati : pe aku kesah "
aku dgr buat bodoh jek lah
mula2 aku ingat kan sbb mak aku nampak aku rapat dgn bdk lelaki


bsk nya aku pergi lah latihan
mula aku buat 100 . aku dpt no3
waktu tu aku pakai baju ranning vest dgn seluar ketat atas lutut
waktu tu agin dy kuat gila
aku ingat kan dah nak hujan lah
dah hbz buat latihan 100 ckg suruh 200 pulak
aku pun pergi lah dkt ane permulaan 200
dkt situ de 1 ckg
aku pergi megadu dkt dy yg aku ni tgh sejuk
lpz tu dy ckp dkt aku
"mak awk smlm ckp pe "
"jgan gedik2 kan "
staat dri situ aku benci gila dgn ckg tu
biar aku x kesah pun kalau ilmu yg dy beri dekat aku x berkat
untuk pegetahuan korang aku dkt sana kalau nak jumpa atau
jalan dgn budak lelaki mesti de owg yg ketiga
bukannya aku keluar 2 owg jek pun ....
aku pergi latihan sentiasa tepati masa tapi nie
sebab bdk lelaki yg lambt so dari aku tunggu dy owg lebih baik aku pergi dkt bilik
rehat2 sekejap btl x kan
so sebenar nya bukan salah aku ......
dy yg salah sebab main tuduh jek
x de bukti jagan nak tuduh
aku x takut pun


cuma aku malu jek sbb waktu mak aku ckp tu de owg ramai and waktu ckg tu ckp pun de owg ramai ,cuba korang bayangkan kalau korang sendiri yg kena macam mane lah kan

No comments:

Post a Comment