Angry Birds -  Link Select

Saturday, October 15, 2011

today aku rasa sedih de , happy de, tekut pun de

aku sedih sbb x de 1 ckgu pun appreciate dgn aku
yelah kaki aku skit aku sanggup buat latihan
aku rasa macam aku nie x di perlukan lagi dalam kotenjan johor
aku rasa di pinggir kan

aku happy pulak sbb aku dapat pergi kl
untuk sukan dan balapan untuk kebangsaan

aku takut sbb aku nak lawan dgn owg yang kuat
aku nie dah lah x tere langsung
aku dah x laju langsung
aku sedar aku nie sape
aku nie hanya hamba allah yang x de kelebihan langsung
aku nie just tau lari macam tu jek x tere macam
seorang hamba allah nie yang bernama Mawaheed
dy tu tere gila
dy lari macam kuda
aku de video klip dy tgh lari dkt jepun
memang aku geram lah bila kau tgh dy lari
aku nak sangat jadi macam dy
tpi aku tau , yang aku x mampu jadi macam dy
erm ......



No comments:

Post a Comment