Angry Birds -  Link Select

Monday, October 24, 2011

icity
aku br balik dari sukan kebangsaan
muka aku dah hitam
aku makin de ramai kawan
johor dh menang unutk ke 11 kali berturut - turut
aku rasa happy bila dkt sana
tapi bila dah nak balik umah aku rasa macam nak nagis jek
sbb aku nak kena berpisah dgn kawan2 dkt sana
dah lah kita owg jumpa bila sukan jek
kalau x sukan kita owg x jumpa pun
aku rasa sedih gila .
bila dah start bersalam antara 1 sama lain
dari situ kita owg tegok seorang demi seorang menagis sbb kita owg dh nak berpisah
aku rasa terharu sangat waktu mcam tu
......
sekarang nie aku dh dkt umah
dalam hati aku bedoa agar aku dpt berjumpa kawan2 yg sukan lagi sbb dy owg lah
kawan suka duka aku ketika bt latihan
kt owg nie dah mcm 1 family
walaupun de yg pekak,buta and Ld
kita owg x kesah pun
sbb kita owg semua mempunyai azam yg sama ia itu nak menang and nak dpt pingat emas
dalam acara yg kita owg masuk
........
aku nak sangat agar kita owg nie sentiasa bersatu
aku x nak berpisah dgn dy owg tpi pe yg aku blh bt
aku nie kan hanya tau merancang
tuhan yg menentukan

No comments:

Post a Comment